Każdy z nas z pewnością wie o tym, że nie ma jednego przepisu na skuteczną promocję marki. Istnieje jednak wiele sprawdzonych metod, które pozwalają zakorzenić wizerunek oraz idee Twojej firmy w podświadomości odbiorców. Przykład jest bardzo prosty – mowa mianowicie o gadżecie reklamowym w postaci kubka z nadrukiem. Dlaczego jest to skuteczne narzędzie w marketingu? Sprawdź razem z nami!
Na co zwrócić uwagę przy wyborze gadżetu reklamowego?
Zanim omówimy zalety kubków reklamowych, jako skutecznego narzędzia promocji marki, warto przyjrzeć się ważnej kwestii. Mowa o ogólnych wyznacznikach dobrych gadżetów reklamowych, które mogą okazać się istotnym elementem strategii marketingowej Twojej firmy. Najważniejsze jest to, by wybrany przez Ciebie gadżet reklamowy był przydatny dla odbiorcy. Funkcjonalne są m.in. kubki reklamowe, termosy, plecaki czy mała elektronika.
Dodatkowo warto zadbać o solidność i wytrzymałość gadżetu reklamowego, w który chcemy zainwestować pieniądze. Dlaczego jest to tak ważne? Dobrej klasy przedmiot sprawi, że logo firmy długo pozostanie widoczne, niosąc przy tym wartość dla promocji marki. I tutaj świetnym przykładem są naczynia reklamowe z nadrukiem takie jak kubki ze szkła, porcelany czy ceramiki.
Kolejnym istotnym aspektem jest oczywiście możliwość niemal dowolnej personalizacji. Na odpowiednio dobranym gadżecie reklamowym można umieścić nie tylko logo firmy, ale również slogan, grafikę, informacje kontaktowe czy kod QR – nowe rozwiązanie, po które sięga wielu marketingowców! Oczywiście kubki reklamowe z nadrukiem możesz zaprojektować wedle swojego pomysłu – nie jest problemem dostosować kolor, szatę graficzną oraz elementy identyfikacyjne marki.
Cenna wskazówka! Warto, aby wybrany gadżet reklamowy nawiązywał nie tylko designem, ale swoim zastosowaniem do branży, w której działasz. Kubek z nadrukiem chętnie wybierają kawiarnie, hotele, producenci żywności, firmy cateringowe czy też dostawcy diet pudełkowych.
Czy kubek reklamowy z nadrukiem to skuteczne narzędzie marketingowe?
Oczywiście, że tak! Każdy z nas ma w domu kubki z nadrukiem szkół, uczelni, banków, agencji kreatywnych, różnych producentów czy nawet instytucji państwowych.
- Kubki reklamowe z nadrukiem są wykorzystywane codziennie. Dzięki temu gadżet zapewnia stałą ekspozycję Twojej marki.
- W przeciwieństwie do ulotek czy innych jednorazowych materiałów promocyjnych kubek reklamowy z logo służy odbiorcy przez wiele miesięcy, a nawet lat. Inwestycja w taki gadżet niewątpliwie jest korzystna w ujęciu długoterminowym.
- Kubki reklamowe z nadrukiem pomagają tworzyć pozytywne skojarzenia z marką. Wręczając atrakcyjny gadżet – trwały, ładnie wykonany i funkcjonalny – firma pokazuje troskę o swoich klientów i partnerów biznesowych. Podświadomie sprzyja to wzmocnieniu relacji czy też pomaga w budowaniu lojalności wobec marki.
Nie bez znaczenia się również koszty. Dla przykładu kubki reklamowe są z pewnością opcją bardziej opłacalną niż stawianie na długopisy reklamowe, smycze czy breloczki, które na ogół lądują w śmietniku czy głęboko w naszych szafach.
Jak wykorzystać kubki reklamowe w marketingu?
Kubki reklamowe z logo mogą być wykorzystywane w marketingu małych i dużych firm, instytucji publicznych, startupów oraz działalności rozpoczynających swoje zmagania na konkurencyjnym rynku. Oczywiście najczęściej stanowią one upominki dla klientów i partnerów biznesowych. Spersonalizowany kubek reklamowy może być doskonałym prezentem:
- na koniec roku – świąteczny zestaw prezentowy;
- podczas targów branżowych;
- jako element pakietu powitalnego dla nowych klientów/kontrahentów.
Kubki reklamowe z nadrukiem sprawdzają się również jako upominek w ramach programów lojalnościowych. To skuteczny sposób na zachęcenie klientów do częstszego korzystania z oferty.
Pamiętaj! Warto również rozważyć wykorzystanie kubków reklamowych w wewnętrznej komunikacji firmy. Obdarowanie pracowników spersonalizowanymi kubkami może wzmocnić ich poczucie przynależności do organizacji i poprawić atmosferę w zespole.