Z pewnością każdy reklamodawca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że najważniejszy jest pomysł oraz jego odpowiednią realizację. Chodzi rzecz jasna o przeprowadzenie kampanii reklamowej. Dlatego właśnie, zanim się do tego zadania przystąpi, najpierw należy zadbać o odpowiednie wykonanie wszystkich elementów reklamowych. Chodzi o ich jakość, wygląd, a także o przejrzystość i czytelność nadruków reklamowych. Wszystko to ma spore znaczenie i może bezpośrednio wpłynąć na to, jak kampania reklamowa zostanie odebrana i jakie efekty przez to przyniesie. Dlatego też wybranie produktu na gadżet reklamowy jest równie ważne, jak jego przygotowanie i wykonanie nadruków reklamowych. warto zatem temu zadaniu poświęcić nieco czasu, by później cieszyć się z efektów po zakończeniu akcji promocyjnej.Jeśli chodzi o kubki reklamowe, to wybiera się je najczęściej od podstawy. Chodzi o to, że dostępnych jest wiele wersji tego rodzaju produktów, co daje możliwość przygotowania idealnego gadżetu reklamowego. Warto zatem zacząć od ustalenia, z jakiego materiału ma powstać wybrany gadżet reklamowy. Na pewno szklane kubki wydadzą się bardziej oryginalne, a przez to atrakcyjniejsze dla odbiorców akcji promocyjnej. W związku z tym tak wyglądające gadżety reklamowe wzbogacą kampanię reklamową.
Ponieważ kubki reklamowe są ze szkła, to będą przezroczyste. Dzięki temu będzie widoczna jego zawartość po napełnieniu. Wpływa to również na to, jak postrzegane są różnego rodzaju treści nadrukowane na gadżecie reklamowym. Wszak inaczej napis będzie się prezentował, kiedy naczynie będzie puste, a inaczej kiedy pełne. Warto zatem brać to pod uwagę w momencie, kiedy wykonuje się projekt nadruku reklamowego.
Chodzi tutaj o dobranie czcionki, ale również i kolorów liter i cyfr wchodzących w skład nadruku reklamowego. Dzięki temu Kubki reklamowe będą się dobrze prezentowały, niezłażenie od tego, jaki napój się do nich wleje. Nie mniej jednak przy tym wszystkim nie można zapominać o tym, że nadruk musi posiadać niezbędne treści, takie jak hasła reklamowe czy też logo reklamodawcy. Dopiero tak przygotowany produkt będzie można nazywać gadżetem reklamowym.